Kategorier
Okategoriserad Projekt

Korta ledtiden i din säljprocess

Google Ads passar jättebra till B2B marknadsföring

Du når 9 av 10 människor med Google.

Med smart användning av annonser kan du väcka intresse för dina produkter eller tjänster när dina kunder är online. Därmed kan du korta ledtiden och få mer pålästa kunder vid deras första kontakt

Amfibia Online samarbetar med NetSolutions.nu

Tack vare samarbetet med Amfibia Online kan vi erbjuda Google Ads av högsta klass till låg startkostnad

0 – 100% Googleannonser på 3 dagar!

Magnus Häggström, Amfibia Online, bakgrund:

  • Marknadsekonom, beteendeanalytiker och företagsledare.
  • Bakgrund inom corporate marketing hos DHL International, i Bryssel och ett 15-tal länder. Marknadsundersökningar, säljkanaler, kommunikation.
  • Startade eget 1993 och satsade på teknisk marknadsföring.
  • Specialist på marknadsföring inom energi- och miljöteknik.
  • Arbetar med Google Ads sedan 2005 och utbildades vid Google Köpenhamns första utbildningar i Norden.
  • Certifierad i Google Advertising 2014, med annonsering inom Sök, Display, Video, Mobil, Shopping, Email, samt Analytics.
  • Bred erfarenhet inom e-handel, butik, restaurang, hotell, flyg, events, idrottsklubbar, industri, service, kapitalvaror.
  • Driver introduktionskurser och byråsupport inom Google Ads, samt Guerilla Marketing för startups.
  • Har utvecklat arbetsmetoden 8 ESSENTIALS som förenklar affärsprocesser och sparar tid, pengar och resurser.

Kontakta oss för en förutsättningslös diskussion

Av Håkan Lindell

Grundare https://NetSolutions.nu. PIM Specialist på det sättet att jag är mycket intresserad och har jobbat på inriver (Expert Services, och därmed varit med i riktigt många PIM implementationsprojekt)...